finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

kickboxer

Kategori: Dagbok

Har hittat en ny kampsportsklubb som jag pratat med och dom hade plats för mig i nybörjarklassen kickboxning som började igår. Så jag hoppar på imorgon så har jag bara missat 1 gång! =) Hoppas att jag får svettas rejält och att det är en trevlig grupp med blandat folk. Sommarterminen varar från maj till slutet av augusti, så det blir 4 månaders råhård träning har jag bestämt mig för! Hoppas kunna röra vågen neråt igen med hjälp av det här extra inslaget av förbränning! Jag har totalt fastnat och min kropp vägrar komma under 91 kg, har antagligen slappat till lite och fått en mental block att det inte går.


Kommentarer

  • Kim Engström säger:

    jodå. när jag säger att jag har pojkvän och har haft i fem år så dömer folk i min ålder gärna mig. folk ser livrädda ut när man säger sånt, haha. precis. de kan inte ha älskat, inte sådär på riktigt att man är beredd att ge upp allt. men jag är övertygad om att alla gör det till slut så de kommer säkerligen förstå mig om några år :)

    2011-05-05 | 21:44:02
    Bloggadress: http://imapoet.devote.se

Kommentera inlägget här: