finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Månadsresultat 7e

Kategori: Dagbok

"Dålig" månad tycker jag. 2 kg är ingenting, absolut inget som syns. 2 kg brukar jag typ kunna gå ner per vecka. Men nu har jag bara stått och åkt upp-ner-upp-ner hela tiden. Har antagligen slappat till med båse choklad och vitt bröd och någon läsk då och då. Får ångest när det inte händer något. När man kunnat visa så himla bra resultat innan så känns 2 kg lite kasst. Men nu är jag äntligen igång med TRÄNING och ska väl kunna bättra mig till nästa månad! Kom igen nu ska jag ner sista skiten under 90!!!!

Sen förra månaden: Minus 2 kg

Totalt  på 22 veckor: Minus 23 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: