finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

rätt spår

Kategori: Dagbok

Har varit helt läskfri och godisfri nu i 4 dagar och vikten rör sig stadigt neråt, efter en topp på 92,4 kg i måndags! Jag känner mig stark och äntligen på rätt spår när jag lyckas hålla mig ifrån sockret och kör på mat som jag VET är bra för mig. Kom precis hem från kickboxningen som var ganska mild idag, vår huvudtränare va sjuk och inhopparen var rätt snäll mot oss. Plus att jag fick sparra mot en gammal gubbe som inte ens försökte så det kändes som att jag stod still halva passet pga honom. Hoppas det blir hårdare tag på fredag. Nu ska jag försöka laga lite middag! Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: