finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

what am I doing wrong?

Kategori: Dagbok

Gud vad varmt och kvavt det har varit idag! Jobbade bara 12-16 och fick mig en välbehövd sovmorgon. Kom nyss hem från min tredje kickboxnings träning. Det börjar kännas som rutin nu faktiskt och jag har inget emot att gå dit alls. Ska bara fixa ett par bra shorts och handskar så är jag set. Känner mig så jäkla upprymd för att jag har självdiciplinen att gå dit, att jag verkligen gör mitt bästa på träningarna och att jag utvecklas lite varje gång. Håller på att laga thaimat till middag och jag magen skriker efter näring! Idag vägde jag 2 kg mer än i lördags =((( trotts att jag har skött mig skitbra med kosten! *grrrrrrr*


Bambi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: