finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

varmt

Kategori: Dagbok

Gud vad seg jag blev idag, sov dåligt inatt för att en hund spydde rakt ut över täcke och lakan! Så jag fick gå upp mitt i natten och bädda rent. Sen hann jag inte äta ordentligt innan jobb och då orkar man inte riktigt hålla tempot uppe. Sen gav jag såklart efter för sockersuget på lunchen och åt en skitstor kanelbulle, sen fick jag lite ånger ångest för att jag ätit den i onödan. Jag har unnat mig lite väl mycket socker senaste veckan och det är inte alls bra att jag bygger upp ett beroende så snabbt igen.

Nu har jag bara 1 ½ arbetsdag kvar till semester =) Och det ska bli så skönt att vara ledig ett tag så ni anar inte!!! Jag ska passa på att söka nya jobb när jag är ledig, känner aldrig att jag hinner det annars. Nu ska jag luta mig tillbaka med min egen CP goda köttfärsås och bara varva ner.


Anais Mali

Kommentarer


Kommentera inlägget här: