finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

woman's curse

Kategori: Dagbok

Vaknade upp med världens mensvärk så idag har jag faktiskt syndat med en center rulle! Lite halvsurt mumlade jag nånting om att jag ändå bara går upp i vikt hur jag än gör och svalde hela chokladet på 1 minut. På lunchen köpte jag ett par Adidas kickboxningshandskar och fick en mits på köpet. Längtar nästan till träningen imorgon, känner mig mycket starkare efter varje gång. Och träningsvärk har jag sluppit sen.

Även om inte resultat syns på vågen än så måste jag hålla ut och fortsätta kämpa på träningarna! Jag vet att kroppen kan behöva balans ibland och speciellt inför mens så verkar jag samla väldigt mycket vätska. Min kropp känns starkare, friskare och mer energisk efter varje träning. Jag vill inte sluta träna och jag hoppas det ger utdelning i längden! I mina öron låter det iaf omöjligt att träna så hårt 3 gånger i veckan och inte gå ner ett gram?


Isabeli Fontana

Kommentarer


Kommentera inlägget här: