finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

2a intervju

Kategori: Dagbok

Imorgon är det dags för min andra intervju på det där jobbet som jag tjatat om senaste två veckorna. Jag hoppas att det är sista steget nu i antagningsprocessen och att dom bestämmer sig sen. Jag vågar inte hoppas på att få det, även om jag har 50% chans i teorin. Jag tänker inte på det alltför mycket och försöker att bara slappna av. Om jag får det så var det meningen, jag kan bara göra mitt bästa och lämna resten upp till ödet!

Idag jobbade jag bara 3 timmar, har spenderat det mesta av dagen med Twilight ljudböckerna i öronen. Var säkert 3 år sen jag lyssnade på dom sist. Det är mysig stämning men ibland blir dom lite långtråkiga när man är van vid det snabba tempot i filmerna. Mystiken försvinner lite när man redan vet hur det slutar lixom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: