finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

blä

Kategori: Dagbok

Fyfan vilken pissdag alltså. Klockan är bara tre och allt har bara spillt negativitet över mig, skit skit skit. Men om vi ska titta på det positiva så jobbade jag bara 4 timmar idag så nu sitter jag hemma och gosar med vovvarna. Och jag hittade en billig mataffär med massa konstig och billig mat. "Veckohandlade" för 200 spänn. Grymt utbud av frukt och grönt och goda juicer tex. Men eftersom jag inte hade hunnit planera något så blev det ganska dålig blandning av produkter jag plockade på mig helt utan röd tråd. Nu ska jag faktiskt lägga mig och läsa lite för att koppla bort allt dåligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: