finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

lördag

Kategori: Dagbok

Glömde väga mig imorse så vi tar det imorgon. Idag har jag bara softat och tagit hand om mig själv. Myst med hundarna och lagat god mat. Tvättat och handlat. Snålar resten av månaden eftersom jag inte har så mycket pengar kvar av lönen, men det får bli typ korv, kycklinglår och blodpudding osv. Det är ju inte så att skåpen är tomma. På tisdag fyller jag år och på onsdag ska vi på Breaking dawn premiären på bio =) Men det blir en lång hård vecka på jobb och jag kommer bara gå och tänka på om jag fått det nya jobbet!! Fyfan vad jag skulle bli dödslycklig om jag fick det, vågar inte ens tänka på det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: