finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 48

Kategori: Dagbok

Ja plus denna veckan. Inte så överraskande, har ätit en hel del skräp. Fyfan. Är helt slut efter igår. Gick upp kl 3.30 på natten, och vi var inte klara i växjö förrän vid 14.00. När jag kommit hem vid sex på kvällen och rastat och matat hundarna så körde jag direkt till festen. Men det var jättetrevligt och dom hade verkligen satsat med halloween temat! Jag stannade bara till elva för jag höll på att somna och var övertrött efter en så lång dag. Har mest degat och vilat hela eftermiddagen. Snart hämtar hon sina hundar och jag ska tvätta och handla. Det blir alltså inte att jag behåller en till hund här hemma, jag känner inte att det funkar 100% och jag tänker på hundarnas bästa.

Lördag 29/10:
frukost clementin + knäckebröd, lunch smörgåstårta + cola, middag hamburgare, fika chips och godis

Söndag:
frukost frallor, lunch frallor + chokladmjölk, middag halv grillad kyckling, fika gifflar

Måndag:
frukost macka, lunch frallor + babymorötter + clementin, middag chicken cashew med grönsaker och nudlar, kvällsmat lätt a-fil med musli och russin

Tisdag:
frukost macka, lunch mackor med korv, middag nudlar med chicken cashew och grönsaker, fika snickers

Onsdag:
frukost korvmackor, lunch hamburgare med potatisgratäng, mellanmål russin och cashewnötter, middag korv stroganoff med fullkornspasta, fika redbull och lussebullar

Torsdag:
frukost macka + banan, lunch gifflar, mellanmål macka, middag korv stroganoff med fullkornspasta

Fredag:
frukost äpple + afil med musli, lunch muffins + choklad, middag kebabpizza + cola

Dagens vikt:
93,6 kg

Minus från förra veckan: +1,6 kg

Kvar till delmål 4: 6,6 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: