finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

förkyld

Kategori: Dagbok

Självklart har jag blivit förkyld!! Men det är inte så farligt att jag måste stanna hemma från jobb. Har dock inte kunnat träna varken onsdag eller ikväll. Hoppas detta är kortvarigt så att jag kan återgå till träningen nästa vecka. Men överlag är jag glad idag, det är heeeeelg och jag har ett nytt avsnitt av vampire diaries att titta på. Ska laga lite middag nu och bara njuta av att det är fredag kväll. Saffrans gifflar finns äntligen i butik och jag har käkat ett helt paket! Imorgon ska jag bege mig ut på "shopping" och leta efter den varmaste vinterjackan jag kan hitta, kanske nån fleecejacka, vinterskor och vantar osv haha , fyfan vad jag INTE orkar frysa denna vintern!!!! Kommer se ut som en michelin gubbe men skitsamma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: