finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

jubb

Kategori: Dagbok

Idag har det gått väldigt bra och jag har hållt mig till min plan trotts att jag varit jättehungrig. Det ÄR jobbigt när man måste jobba 4-timmars pass och inte har någon paus under den perioden där man kan dricka eller äta något litet. Och sen stressa till nästa kund och bara hiva i sig maten utan att hinna känna någon mättnadskänsla. Också köra 4 timmar till! Det är slitigt jobb som fan....och jag har stått och muttrat hela dagen över att jag ska söka massa andra jobb så fort jag kommer hem ;) Får väl ta tag i det nu då! Inget kommer ju hända om jag inte försöker.


Anne Hathaway

Kommentarer


Kommentera inlägget här: