finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 46

Kategori: Dagbok

Nu åker jag och veckohandlar, har planerat jättebra inför nästa vecka, hoppas nu att det håller i praktiken också! ;)

Lördag 15/10:
frukost naturell lättyoghurt med musli, lunch 3 ostfrallor med köttbullar, middag kycklingfile i gräddsås med klyftpotatis, kvällsfika smörpopcorn

Söndag: frukost köttbullemackor, lunch äggröra, middag kyckling thai cashewnötter med ris Träning: 30 min intervaller + 10 min hopprep

Måndag:
frukost köttbullemackor, lunch köttbullemackor, middag friterad fisk med pommes och remoulad.

Tisdag:
frukost fiberhavregrynsgröt med mjölk och äppelmos, lunch köttbullemackor, mellanmål banan, middag kycklingfile i gräddsås med broccoli, kvällsmat yoghurt med musli honung och gojibär + energidryck. Träning: 40 min simning

Onsdag:
frukost köttbullemacka + banan + energidryck, lunch köttbullemackor, mellanmål choklad + banan, middag kycklingfile i gräddsås med potatis och coca cola. Träning: 1 h thaibox

Torsdag:
frukost macka + banan, lunch ostfrallor, mellanmål muffins, middag köttbullemackor

Fredag:
frukost ostfrallor, lunch äpple + mealbar, mellanmål yoghurt med musli, middag hamburgare med morötter. Träning: 1 h thaibox

Dagens vikt: 92.0 kg

Minus från förra veckan: -0,4 kg

Kvar till delmål 4: 5 kg


Audrina Patridge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: