finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 47

Kategori: Dagbok

Synd som fan att jag blev sjuk denna veckan och inte kunde träna mer!! Men det är sånt som händer alla, och jag tror nog det går över snart, för jag mår inte så himla dåligt. Idag har jag varit ute och shoppat lite inför vintern. Blev en vinterjacka, kängor, fleecebyxor, kjol och tunika. Var förvånad att det gick så snabbt att hitta allt på ett ställe. Är inte van vid att kunna välja vad som helst som jag gillar och det bara passar helt enkelt =)

Lördag 22/10:
frukost frallor, lunch godis, middag färsk tagliolini med köttfärsås

Söndag: brunch smoothie, oboy, korvar, bacon, bröd. middag thaikotletter med potatis och sallad, tårta

Måndag:
frukost mealbar + banan, lunch färsk tagliolini med köttfärsås, middag fullkornspasta med bacon i cremefraiche chili/paprikasås + ägg med knäckebröd . Träning: 1 h thaibox

Tisdag:
frukost ägg med knäckebröd, lunch fullkornspasta med bacon i cremefraiche chili/paprikasås + banan, mellanmål godis, middag spaghetti köttfärsås

Onsdag:
frukost fiberhavregrynsgröt med kanel mjölk och äppelmos, lunch fullkorns couscous med stekta morötter korv paprika och lök, middag fullkornspasta med köttfärsås, sjukstuga Marabou 200 gr + cola 33 cl

Torsdag:
frukost fiberhavregrynsgröt med kanel mjölk och äppelmos, lunch gifflar, korv med fullkorns couscous och morötter, middag fisk med pommes, fika cola 33cl + kaka

Fredag:
frukost banan + äpple, lunch ostfrallor + gifflar, middag pannkakor med sylt, fika chips

Dagens vikt
92.0

Minus från förra veckan: 0

Kvar till delmål 4: 5 kg


smörgåstårta idag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: