finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

otursdag

Kategori: Dagbok

Har haft en himla massa otur idag, blev försenad till jobb, skar mig i fingret, tappade en gryta, osv osv. Igår när jag veckohandlade köpte jag en hel färsk kyckling som jag tillagade hemma. Åt hälften till middag och sparade hälften till en fin lunchlåda som jag så FINT gjorde i ordning på kvällen. Fick jätteont i magen av kycklingen och det var ju bara att slänga min nyttiga lunch och akut-köpa frallor istället! Ja ibland har man såna hemska dagar helt enkelt, där bara ALLT som kan gå fel går fel. Nu ska jag inte röra mig ur fläcken på hela kvällen och försöka undvika fler tragedier!


Min sorgliga lunch, kyckling + spenat och gurka, med hemmagjord currysås

Kommentarer


Kommentera inlägget här: