finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

snart 1 år

Kategori: Dagbok

I 47 veckor har jag försökt gå ner i vikt! För 47 veckor sedan bestämde jag mig för att det fick vara nog med övervikten. Och bra gick det får man väl säga. Men dom sista 10 kg är envisa och svåra trotts träning.

Om 5 veckor firar bloggen 1 år. Det skulle ju varit enormt kul om jag nått mitt mål tills dess. Men det känns ju lite väl att ta i att gå ner 9 kg på en månad när man inte är direkt grovt överviktig. Det skulle nog kräva både intensiv bantning med flytande föda och hård intervall träning? Fyfan. Men givetvis ska jag göra mitt bästa för att gå ner så mycket som möjligt och kunna se tillbaka på år 2011 som året jag gick ner asmycket i vikt =)


Kate Hudson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: