finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

söndagssysslor

Kategori: Dagbok

Har varit på soptippen och dumpat min bokhylla, och sen veckohandlat lite. Sitter i ett kaos av grejer känns det som. När bokhyllan tömdes så är det mycket som jag inte riktigt vet var jag ska göra av. Men jag håller på att sortera så att jag kan sätta det i korgar i garderoben.

Funderar på kalorier och försöker lära mig ungefär vad allt innehåller så att jag kan mäta ungefär var jag ligger om dagarna. Jag äter ju ungefär samma varor varje vecka och man lär sig väl snabbt vad allt innehåller då. Jag tror jag ligger runt 1500-2000 kalorier om dagen. Men det beror på vad jag äter till middag och om jag syndar något. Ska försöka hålla koll denna veckan och se om jag går upp eller ner på det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: