finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

take myself in the kräg

Kategori: Dagbok

Nu jävlar tar jag mig i kragen på högsta nivå!
Frukost denna veckan kommer bestå av antingen fiberhavregrynsgröt med mjölk, banan och valnötter, eller linfröknäckebröd med keso eller leverpastej.
Lunchen på jobb kommer bli yoghurt med bär och en mealbar (typ Allevo, nutrilett) och kanske en frukt.
Middagarna kommer bli fetaost sallad med kycklingfile tex. Har en jäkla massa kycklingfile i frysen.
Kvällsmat blir A-fil med bär och musli, om jag känner att jag är hungrig.
Har även köpt hem citroner som jag läste på Beas blogg att det är bra för att sätta igång matsmältningen på morgonen tex om man vill ut och jogga innan frukost och förbränna så mycket som möjligt. Jag vet dock hur jäkla trött jag är på morgonarna haha så det är väl tvek om jag drar mig upp 5.30 för att jogga och duscha en vardag innan jobb!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: