finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Tisdag

Kategori: Dagbok

Fyfan vad det tog emot att träna idag. Men jag hade lovat mig själv att om det kändes bättre i foten så skulle jag simma ikväll, och det gjorde jag! Dessutom har jag frusit hela dagen så det var skönt att få basta en stund efteråt. Sen belönade jag mig själv med en "redbull".

Dagens aktiviteter:
7 h fysiskt jobb , 1 h hundpromenad
Träning
: 40 min simning

Frukost 8.30
Fiberhavregrynsgröt med mjölk, äppelmos och kanel


Lunch 12.30
köttbullemackor + pepsi max


Mellanmål 16.30
Banan i trafikkö


Middag 17.30
Kycklingfile i gräddsås med broccoli + Julmust Light


Kvällsmat 20.30
Naturell lättyoghurt med musli, honung och gojibär + energidryck

Kommentarer


Kommentera inlägget här: