finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Torsdag

Kategori: Dagbok

Idag lyckades jag äntligen äta mellamål på jobb ;) Och det gjorde jättestor skillnad på orken!
Har varit sämre på att ta bilder så jag har återanvänt några gamla, men jag äter ju ändå bara samma skit. Har blivit en väldigt enformig vecka. Måste hitta på lite roligare måltider! Det är bara så jävla svårt tycker jag? Har helt enkelt fokuserat mer på sömn + träning än på maten, det är svårt att få till alla 3 delarna!

Frukost 7.30
Banan + macka med räkost + pepsi max


Mellanmål 10.00
Äpple (bjöd en hamster på litegrann)


Lunch 12.00
ostfrallor + cola zero


Mellanmål 16.00
muffins + energidryck light


Middag 17.30

Köttbullemackor + energidryck light


Kommentarer


Kommentera inlägget här: