finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Keep going never stop

Kategori: Dagbok

Bilen funkar igen, min pappa bytte batteriet igårkväll och nu spinner den som en katt igen, and all is well in the world ;) I helgen blir det inte mycket tid över till softande. Fredag ska jag på födelsedagskalas, och lördag + söndag är det hundtävling. Så jag måste upp tidigt båda dagarna och måste sen hinna handla, tvätta och städa också. Ikväll har jag varit på soptippen, lagat thaimat, handlat och badat alla vovvar. Var även ute och köpte present till födelsedagsbarnet och det råkade väl av misstag slinka med en midnattsblå sidenklänning och en grå kavaj till mig själv också. Vet inte om jag kan ha klänningen i helgen för den är ganska högt skuren i slitsen, men vi får se. Upptäckte att jag missat den sjunde månadsvägningen igår.....men vi kör på det imorgon då för jag har inte vägt mig idag!! Hörs imorn då, gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: