finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 40

Kategori: Dagbok

Har inte gått speciellt bra denna veckan. Missade träningen i måndags pga jobb, i onsdags pga att bilen pajade, och fredag pga födelsedagskalas. Missade dessutom min månadsvägning den 7e. Men det är sånt som händer och nu är jag mest TRÖTT efter en tuff vecka på jobb och hundtävling idag. Men jag är trotts allt jätteglad för vi vann idag! =) Imorgon ska vi upp ännu tidigare och iväg på ytterligare en utställning.

Lördag 3/9:
frukost frallor + redbull, fika, godis, middag korv med potatisgratäng

Söndag:
frukost mackor med korv, lunch yoghurt med musli, middag cordon bleu med potatis, fika kanelbullar, Träning: 1 h powerwalk

Måndag:
frukost macka, lunch macka + banan, mellanmål äpple + yoghurt med musli, middag kycklinglår med potatisgratäng

Tisdag:
frukost macka, lunch frallor och läsk, mellanmål banan, middag blodpudding med bacon och lingon, kvällsmat yoghurt med musli. Träning: 50 min simning

Onsdag:
frukost macka, lunch frallor, mellanmål choklad, middag blodpudding med bacon och lingon, Träning: 40 min powerwalk

Torsdag:
frukost macka, lunch frallor + cola, middag chicken thai greencurry med ris, fika kex

Fredag:
frukost yoghurt med musli, lunch hamburgare med pommes, middag (födelsedagskalas) tigerräkor thaimat med ris, tårta

Dagens vikt:
92,7 kg

Minus från förra veckan: +1.3

Kvar till delmål 4: 5,7 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: