finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

no bullshit

Kategori: Dagbok

Har laddat upp frysen nu med mat och nu börjar jag min seriösa återgång till fortsatt viktnedgång. Nu jävlar! Inget bullshit nu, I've done it before och nu är det nya tag efter en månads slappande. Det viktgaste är att jag aldrig blir så vrålhungrig att jag tappar kontrollen. Det kommer ta några dagar att återställa blodsockernivån och inte va sugen hela tiden, men det får jag ta. ETT KILO I TAGET, KOM IGEN!!!!!!!!

Kommentarer

  • kimsan säger:

    du är så stark, är så stold över dig. hoppas jag snart snart snart får visa dig runt här :)



    mille och jag hejjar på dig!

    2011-09-03 | 20:13:11
    Bloggadress: http://mellowinspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här: