finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

move bitch

Kategori: Dagbok

Så himla skönt att vara tillbaka på träningen! Har saknat det, även om jag tog det lungt idag så var det bra att få upp pulsen lite. Jag har ju inte varit på thaiboxningen på hmmm 4 veckor typ? Nu är det ny termin och jag kom ju dit som vanligt till nybörjarklassen, men min tränare tyckte att jag skulle flytta upp en klass så det är ju kul att jag har utecklats tillräckligt för att gå upp ett steg iaf. Jag är inte mycket för grupp och lagsporter, så kampsport passar mig perfekt där man bara måste slå på en motståndare eller i bästa fall på en säck. Det är perfekt att få både konditionen och styrkan på samma gång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: