finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

sjukstuga

Kategori: Dagbok

Sorry för dålig uppdatering här. Har gått och blivit sjuk! Såklart när man har som mest att göra på jobb och absolut inte kan vara hemma och vila. Jobbar till 20-21 på kvällarna och är helt slut i både kropp och huvud. Min hals har gett upp och jag kan inte prata alls typ. Telefonen har såklart ringt hela dagen och folk har knappt förstått vad jag har sagt. Efter otaliga koppar varmt te, halstabletter, echinagard, näsdroppar och C-vitamin så tänker jag ta mina kära thailändska super-piller och däcka i min varma säng. Har man tur så kan dom bota en. Vettefan vad dom innehåller men who the fuck cares.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: