finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

wonderful

Kategori: Dagbok

Har jättemycket jobb, känns som att jag skriver samma sak på repeat. Men det är sant. Kom hem och lagade mat, fick äntligen lite middag i mig kl 21.30 lixom. Långa dagar och ingen fritid. Trött men glad. Underbara människor. Känner hur jag utvecklas i raketfart. Ämnen som jag inte visste ett piss om för nån månad sen kan jag nu hålla utbildningar, debatter och referera till som nån jävla politiker. Det känns skitkul. Hoppas kunna ta detta steget längre och göra en karriär av det. Det är ju grymt att få en så stor chans att komma in i politiska frågor och kunna påverka. Fredag imorgon, thank heaven. Over and out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: