finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

reality checks in

Kategori: Dagbok

Nu är det slut på den här semesterveckan. Igår körde jag 35 min vikter och 30 min spinning. Hade inte ätit så mycket och va jävligt trött efter Schweiz så jag kände ingen energi. Idag däremot hade jag superkrafter och körde 40 min tunga vikter + knäböj och situps, och på det 24 min löpning! (Btw palla med brudar som snackar i telefon och promenerar/skvallrar på löpbandet. Get of the damn machine!!!)
Idag har jag iaf lyckats sova länge, handla, tvätta och städa lite. Imorgon är det tillbaka till jobbet, har några viktiga möten denna veckan. Dags att återgå till rutiner och bra mat. =)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: