finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

ännu en vecka

Kategori: Dagbok

Helg igen, veckorna går såå gaaaaaaaalet snabbt så man knappt hinner med! Denna veckan har känts jättebra på jobb. Har verkligen kommit in i jobbet nu såpass mycket att jag har uppgifter att göra hela tiden. Och det känns skitkul att verkligen göra nytta, att hänga med i snacket, att känna sig delaktig och behövd! Att äntligen förstå och känna att allting har klickat!

Jag vill sååå gärna börja träna igen, hade planerat att börja med thaiboxningen igen IKVÄLL men fegade ur. Jag måste sluta tänka och bara gå dit. Jag vet ju hur bra jag mår efteråt, och hur snabbt man jobbar upp konditionen. Det finns inget annat jag vill träna, och inget annat jag kan träna som är så effektivt, så varför älta mer, varför inte bara gå dit. Åh mitt dumma huvud som är feg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: