finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

avsockring

Kategori: Dagbok

Avsockrar mig själv, inget godis osv. Försöker sluta med mina light energidrycker eftersom det är så dyrt och onödigt. Det går med mycket planering och regelbundna måltider. Imorgon bjuder jobb på fastlagsbulle så det kommer jag väl äta men annars kommer jag hålla mig borta från allt. Jag har förbjudit mig själv från att ha kontanter så att jag inte ska köpa nåt när jag går förbi en jourbutik och är hungrig. Jag har också förbjudit mig själv från att gå in i de 3 olika jourbutikerna som ligger runt mitt hus. Det är ett bra sätt att undvika choklad. Om jag håller mig till 1 veckohandling och håller mig ifrån impulshandling så sparar jag både pengar och kalorier.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: