finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

one of those days

Kategori: Dagbok

Sitter på jobb och känner inte att jag har någon bra dag alls! Inte arbetsmässigt men privat har bara allt känts fel idag. Och ikväll har jag möte till sent där allt hänger på mig (känns det som), så det här är ingen bra dag att vara låg. Matmässigt har jag varit duktig med sockret, har inte köpt godis och försöker äta mat jag har hemma dels för att tänka på pengar och frestelsen att gå till affären och köpa en quick fix. Men eftersom jag jobbade till 20 igår kväll så hann jag inte förbereda någon lunch inför idag så jag valde att käka bröd nu till lunch istället för att köpa nån snabbmat (tänkte både på pengar och kalorier). Förberedelse är A och O, men tyvärr har jag inte riktigt tiden att stå och laga middag på kvällarna om jag slutar så sent, då vill man bara duscha och sova. Men ikväll kommer jag förhoppningsvis hem runt 19 och orkar nog laga mat då. Och imorgon blir vi bjudna på buffé och komedishow på kvällen. På fredag ska jag också ut på middag så då löser det ju sig. Projekt socker-avgiftning och tränings-planering pågår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: