finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

peace and conflict

Kategori: Dagbok

Möten möten möten. Är hemma någon timme på eftermiddagen, som jag brukar göra för hundarnas skull innan jag ska på kvällsmöte. På kvällen är det ibland rätt svårt att koncentrera sig med långa möten som ibland kan spåra ur och bli totalt orelevanta, då vill man bara gå hem och lägga sig. Vuxna människor som beter sig som en dagisklass kan verkligen få mig att lacka ur. Att vara opartisk är inte heller alltid det lättaste när vissa människor helt enkelt bara är ute efter att förstöra och skapa osämja. Men nock om det, nu ska jag göra lite pannkakor. Ha det guda, lön på fredag.

Kommentarer

  • Bea säger:

    Hmm.. min matkostnad /månad = 0 !

    Haha antingen är det min pojkvän som betalar eller så är det mina förändrar (; . Bor ju hemma eftersom att jag pluggar... Men skulle tippa på kanske 2 000 max för mig :) !



    Kram BEa

    2012-02-23 | 19:52:44
    Bloggadress: http://svettlukt.se

Kommentera inlägget här: