finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

first day

Kategori: Dagbok

Är nöjd med min första jobbdag men trööööött. Sov dåligt inatt också och mådde så jäkla illa imorse. Antagligen fortfarande bakis + nervös (även om jag inte kände mig nervös i huvet). Fick ett väldigt varmt mottagande och träffade alla cirka 50 kollegor. Fick mitt eget kontor brevid chefens, dator och nycklar, en ny mobil och lite annan presentation. Sen blev jag bjuden på lunch på fin restaurang och fick lära känna mina chefer bättre! Ja, väldigt mycket information och intryck på samma dag. Men det ska nog bli bra, känns som enorma möjligheter att utnyttja min utbildning och påverka positivt för dom mest utsatta i samhället. Finns många bra projekt tex för kvinnor, för barn och ungdomar och miljö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: