finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 56

Kategori: Dagbok

Oiiiijjjjjjj...........vilken frossarvecka!! 2011 var fokus på vikten, och 2012 ska bli fokus på jobb + träning. Det viktiga kommer inte vara siffrorna på vågen utan hur jag känner mig och ser ut i spegeln. Kommer skaffa ett gymkort när jag fått min första lön, måste få min fysiska träning för att ORKA med ett mentalt påfrestande jobb. Om jag bara sitter still framför en dator hela dagarna kommer jag garanterat gå upp alla kilon igen. Så jag ska satsa på rätt mat, träning, sömn och sunt tänk.

Lördag 24/12:
frukost knäckebröd med korv, julafton: lax ägg skinka köttbullar brunkål korv , gröt, choklad, osv.

Söndag:
frukost frallor med korv, middag skinka, lax, ägg, potatis brunkål. fest chips och alkohol

Måndag:
frukost prinskorvar + chokladmjölk, lunch hamburgare+ potatisgratäng +cola, middag pepparstek med potatis, svamp och bearnaisås, efterrätt gröt

Tisdag:
frukost grovt bröd med makrill, middag 2 pannkakor med sylt, kvällsmat rostat bröd med marmelad och ost

Onsdag:
frukost rostat bröd med marmelad, lunch mealbar + pannkaka, middag tacos, fika choklad +redbull

Torsdag:
frukost mealbar, mellanmål nötter, lunch frallor + cola, middag varma taco-mackor

Fredag:
frukost mealbar + rostmacka, lunch kanelbulle + choklad + cola, middag hamburgare med pommes + cola, fika kakor

Dagens vikt:
94,5 kg

Minus från förra v: + 3,3 kg

Kvar till delmål 4: 7,5 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: