finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

nystart

Kategori: Dagbok

Känner mig totalt otränad och svullen och fläskig! Har inte vägt under 90 kg (som va mitt delmål 3) sen i augusti , det är SEX månader sen!!! Jag måste alltså ner tillbaka till mitt delmål 3 och sen fortsätta mot delmål 4 som jag aldrig riktigt nådde i sommras. Jag har mest pendlat upp och ner på 92-93 kg sen i september, även när jag tränade hårt 3-4 gånger i veckan så stod jag nästan still. Nu har dock musklerna ersatts av fett och midjan har expanderat igen. Jag går och fegar angående träningen, vill tillbaka till thaiboxningen men är lite skraj för att möta tränaren efter cirka 3 månaders frånvaro. Dessutom ser jag inte fram emot chocken kroppen får av den hårda träningen när man är förslappad! Men tanken är att jag ska skaffa både gymkort och nytt thaiboxnings terminskort. Så har man flera allternativ som inte bara är på fasta tider och dagar.

Jag tror jag behöver en nystart! Det har varit SÅ mycket överväldigande nu med det nya jobbet. Men nu har jag rotat mig och kommit in i rutinerna, fått lön och känner mig peppad! Jag ska nu kämpa för att gå ner 3,5 kg först och främst!!

DELMÅL 3: Under 90 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: