finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

second day

Kategori: Dagbok

Andra dagen på jobb har gått jättebra, fick en liten djupare introduktion till mitt arbete av en kollega som gör samma sak fast i en annan stadsdel. Enormt roligt att få höra om vad mina arbetsuppgifter ungefär kommer bli, och hur fritt det är och hur mycket inflytande jag kommer kunna ha i mitt närområde. Ska bli väldigt roligt även om det är lite nervöst också med all frihet och ansvar. Mitt huvud nästan svämmar över av information. Sen fick jag lite intro till vad vi har för program på datorn, men jag ska lära mig lite mer på fredag om det också. Imorgon blir det en hel del möten för att förstå vad dom andra avdelningarna sysslar med.

Känner att jag vill satsa 100% på det här även om det är väldigt mycket att hantera just nu. Det kommer säkert bli jättebra när jag väl kommit igång med det. Det känns som rätt väg i mitt liv och jag vill göra allt för att det ska bli rätt nu. Chefen har sagt att möjligheten kanske finns att jag får fortsätta med samma jobb även efter vikariatet, om ekonomin finns att anställa en till.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: