finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

sweeeeet

Kategori: Dagbok

Idag hade jag bara 3 timmars jobb, sen åkte jag hem och städade lite här hemma. Sen kom snickaren och sågade i mitt kök. Jag ska få ny kyl + frys men det behövs större hål för att få in dom moderna varianterna. Min nuvarande kyl/frys har säkert stått där sen Jesus föddes. Så nu är hålet större efter 2 timmars sågande och bankande. Jag tog ut hundarna på en långrunda under värsta oljudet. Nu ska jag bara vänta på att den nya kyl&frys ska komma från leverantören. Frågan är när vaktmästaren ska kunna installera den och frakta bort den gamla. Lycka till säger jag, med tanke på att jag börjar mitt nya jobb på måndag och aldrig kommer vara hemma på dagtid. Jaja det återstår att se.

Imorgon skulle jag egentligen jobba 8.30-15.00 och sen lämna in mina arbetskläder och nycklar på kontoret. Men jag fick nyss veta att min ena kund ställt in så jag slutar kl 12. Så jäkla härligt, tillochmed min SISTA arbetsdag som städerska blir softish. Jag känner att turen är på min sida, jag har flyt just nu! Igår vann jag en tradera auktion på en lätt dag-parfym som jag suktat efter jättelänge och nu fick jag den för 180 kr inkl frakt, perfekt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: