finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

tintin

Kategori: Dagbok

Igår var vi inne i stan och kollade lite på rean, käkade på steak restaurang och kollade på TinTin i 3D på bio, fikade och göttade oss. Imorse vill jag iiiiiiiinte stiga upp, kände som om jag bara vill dööö så trött jag var! Släpade mig till jobb och vad fakking händer? JO min första kund (som jag ej har nyckel till för dom är alltid hemma) öppnar inte dörren!!! Dom har säkert glömt bort att jag skulle komma, och har inte ens mage att öppna dörren när jag står och fryser kl 8 på morgonen. Kontoret provade ringa dom i 30 min och jag blev tvingad att stå kvar och knacka på dörren hur länge som helst. Till slut fick vi ge upp och jag fick åka till kontoret och sätta mig och glo tills jag skulle till nästa kund. Blir så jävla sur, så jäkla lite respekt folk har? Förlorad tid som jag kunde SOVIT på, och förlorade pengar när det inte blir något jobb, som om jag inte har bättre saker för mig! Ska bli så jävla skönt att sluta på det här jobbet. 2 dagar kvar = 8,5 h städning kvar bara!.....ska lägga mig och sova nu, är sååååå sömnig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: