finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

happy

Kategori: Dagbok

Jag är såååå lycklig! Mitt nya jobb och mina kollegor gör mig riktigt hoppfull om framtiden! Jag känner äntligen att mitt liv klickar och alla bitar faller på plats! Har stått och lagat avancerad mat ikväll så att jag har några matlådor till veckan. Allt som innehåller mer än 4 ingredienser är avancerat enligt mig. Gjorde färsbiffar (köttfärs, lök, ägg, senap, kryddor) med couscous och paprikasallad (grillad paprika, rödlök, balsamvinäger, spenat, brieost)! Blev sjukt gott och ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt. Det tar sjukt mycket energi att komma in i det här jobbet och försöka göra framsteg i ljusets hastighet....ZzZzZZzZzz...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: