finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

nike+

Kategori: Dagbok

Det har varit en härligt lugn helg. Har veckohandlat, lekt med hundarna, tvättat och kollat på filmer. Köpt hundmat, träningsskor och en badrumsmöbel. Känner mig sjukt effektiv idag. Tyvärr jobbar jag kväll nästan varje dag denna veckan så det blir svårt att börja med träningen nu.
Håller på att leta efter ett bra gym med bra pris. Allternativt att jag kombinerar gym+pass på min kampsportsklubb, men risken är att det inte blir av när det inte är gångavstånd, plus att terminen bara är 4 månader, sen måste man köpa nytt igen och igen. Det viktigaste är iaf att jag kommer igång snarast och får upp kondisen igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: