finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Sickan, jag har en plan!

Kategori: Dagbok

Har planerat kosten för närmsta veckan och läst på om träning+kost, så nu kör vi =) Foten är nästan läkt, men klarar inte att gå/springa helt rakt än och den är fortfarande blå och svullen. Men det är nog bra om någon dag. Finns annat jag kan göra tills dess.
 
Har jag självdiciplinen att följa en egen plan? Är det lättare om man lägger upp det med kortare mål, 1 vecka i taget tex eller ett kg i taget. Jag får prova mig fram. Provar att följa en veckoplan först får jag se om jag har tillräckligt med karaktär att fullfölja det...
 
Försöker komma in i rätt tänk med maten utan att skapa en obotlig ätstörning! "Mat är gift" osv, varje gång man stoppar in nåt i käften, förtjänar jag det här? Är detta vad min kropp behöver eller är det vad munnen vill ha. Jag har väldigt svårt att tänka rätt. Mitt huvud tänker mest "jag vill ha choklad. köp choklad. ät choklad. varför är jag tjock?" haha inte så lyckat!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: