finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

thai

Kategori: Dagbok

Släpade mig motvilligt till thaiboxningen idag, för jag vet att jag inte har kondisen att hänga med ordentligt just nu. Dessutom brukar huvudtränaren ha semester nu och då får vi riktigt svinig träning av några yngre gillar som vill hävda sig! Och jag hade mycket rätt.
 
Jag hängde med så gott jag kunde och sista 5 min köttade jag på så hårt att jag trampade fel och böjde stortån under foten när jag sprang. Tror jag har stukat den och jag haltar runt här med en svullen fot och är allmänt arg på mig själv, och hungrig! Går inte ner i vikt och börjar bli desperat. Har mens och känner mig som en strandad val! Blööö
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: