finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

negativa tankar

Kategori: Dagbok

Två arbetsdagar kvar till semester. Sommarvärmen börjar skymta när det inte åskar och regnar. Har en del planer inför semestern som ligger och svävar men som kan bli lyckat. Första stopp blir 2 dagar utanför Söderköping för att fira midsommar på Bolltorps slott =)

Känner destruktiva negativa tankar runt vikten och kosten. Måste hitta tillbaka till motivationen. Vet inte om jag har diciplinen och orken att gå ner ytterligare. Helt plötsligt känns 12 kg till målvikt väldigt långt borta. Inga kläder känns bekväma och jag tycker mest synd om mig själv denna regniga kväll. Köper ständigt kläder som är 1 storlek för litet men vikten går inte åt rätt håll och jag hakar upp mig på skitgrejer. Ångest och dåligt självförtroende. Bajs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: