finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

you think that I can't see what kind of man that you are

Kategori: Dagbok

Skönt med semester! Har inte gjort något speciellt vettigt mer än att sova, städa och tvätta bilen osv. Imorgon sticker jag till en stuga på en hästgård som jag hyr i 8 dagar. (hoppas internetuppkopplingen funkar) Ska bland annat på 4 hundutställningar och till Ullared hade jag tänkt. Det finns hästhyrning, båt, fiske, skog, grillning och förhoppningsvis bra väder. Det ska bli skönt att komma hemifrån lite, lämna stan.
 
Har varit på 2 dejter senaste veckan men båda männen har visat sig vara gifta med barn eller gravid fru. Lyckat!? Jävla skitmän, vad är det för fel på folk? Har man gått och gift sig får man väl stå sitt kasst, livet ut fuckers. Inte ta av sig ringen 5 veckor efter bröllopet och gå på dejt och ljuga? Jag är inte så dum som jag ser ut. Lita inte på nån tjejer! Män är svin.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: