finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Jag är stolt!

Kategori: Dagbok

Jag måste bara säga att jag är SÅ stolt över mig själv! Idag gjorde jag precis som planerat. Jag tog mig till TRÄNINGEN, och köpte ÅRSKORT på thaiboxningen!!! (jobb betalar). Jag har nu tagit det där "hemska steget" som jag var så himla töntigt feg över, och fick bara ett stort leende och välkommen tillbaka av tränaren! Så farligt va det! Resultatet av min "diet" börjar synas på vågen vilket gav mig ytterligare en push. Det bästa tricket var att säga till kollegorna att jag skulle gå på träningen ikväll, för då känns det som att jag verkligen har lovat nåt som jag måste hålla!

Igårkväll hade jag brödprojekt. Jag letade upp ett recept på grahamsbullar som innehåller förhållandevis lite kalorier jämfört med vanligt bröd. Givetvis är ju tanken att jag endast får äta begränsat av detta bröd per dag, annars blir det ju ändå bara pannkaka av den idéen. Så jag har fryst in allting i portionsförpackningar. Känner mig riktigt huslig när man BAKAR sitt eget bröd för att vara säker på innehållet och storleken! Nu väntar duschen! tjingeling

Kommentarer

  • C säger:

    Det går bra nu!

    2012-03-08 | 00:39:59
  • Bea säger:

    Tack för tipset :) !

    vad ud är duktig som har köpt årskort och allt :D ! Bra jobbat, keep up the good work! :D



    Kram BEa

    2012-03-10 | 10:10:39
    Bloggadress: http://svettlukt.se
  • Kim säger:

    åh hejja! blir så peppad av alla mina nära nu, ni är så duktiga och starka!



    föresten så kommer jag hem en sväng i slutet på Juli, runt den 23e nån gång och stannar någon vecka eller så, sen åker jag upp till Norrland. ses då! :D

    2012-03-10 | 11:52:08
    Bloggadress: http://mellowinspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här: