finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 68

Kategori: Dagbok

Ursäkta pissig uppdatering på bloggen. Jag har så mycket att göra på jobb. Har självklart inte gått ner denna veckan. Haft så stressigt att jag inte hunnit laga nån mat mer än fredagen. Nästa vecka kommer bli lika mycket jobb och kvällsjobb. Denna helgen jobbar jag även lite söndag. Ikväll ska jag på bio och se The Hunger Games, ska bli spännande! Men nu måste jag iväg och tvångsshoppa, det gick hål på mina favvojeans, tyck synd om mig.

Lördag 17/3:
frukost grahamsbulle med kalkon, mellanmål jordgubbar, middag baconpizza + cola, fika glass och choklad

Söndag frukost frallor + choklad, middag kyckling curry med ris, fika chokladmjölk och choklad

Måndag: frukost 2 mackor, mellanmål clementin, lunch cordonbleu med klyftpotatis, mellanmål jordgubbar, middag lite pizzasallad, lite makrill, 1 knäckebröd, 2 kokta ägg, 1 paket lättkesella, 1 kycklinglår + 2 morötter.

Tisdag:
frukost bröd, lunch viktväktarnas spaghetti bolognese, fika choklad, middag hamburgare med pommes, kvällsmat mannagrynsgröt med äppelmos

Onsdag:
frukost bröd, lunch ostfrallor, middag hamburgare med pommes, kvällsmat rostbiff med frukt

Torsdag: frukost ostfrallor, lunch ciabatta med fetaoströra, mellanmål banan, middag räkmacka + rostbiffmacka

Fredag: frukost bröd, lunch drickyoghurt + cola, middag fullkorns pasta med köttfärsås, fika choklad + redbull

Dagens vikt: 94,7 kg

minus från förra v: -0 kg

Kvar till delmål 3: 4,7 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: