finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Powerwalk

Kategori: Dagbok

Det känns skitgött just nu. Började min söndag med att dricka ½ pressad citron (för att kicka igång förbränningen) en powerwalk på 45 min. Snabb dusch och sen vräkte jag nöjt i mig min gröt och en knäckemacka! Humöret på topp när man fått i sig frisk luft och lyssnat på bra musik! Just nu håller jag på med de nödvändiga söndagssysslorna som att städa och tvätta. Vädret är strålande och jag ska strax ut med hundarna en långis också.

Jag känner mig jättepositiv och går tillbaka i mitt bra-tänk med kost och motion. Jag har haft JÄTTEsvårt att hitta rätt senaste månaderna. Men allt som behövdes var sol, frisk luft och en jäkla massa pepp och endorfiner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: