finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

svett

Kategori: Dagbok

Efter en arbetsdag full av bara möten och utbildning så var jag så seg i skallen och ville bara hem och sova. Satt på bussen och tänkte huuuuur ska jag orka träna? Lusten fanns inte där ALLS! Men sen fick jag så himla dåligt samvete och satt och tänkte på hur illa det var om jag missade den här chansen ikväll att få träna för första gången på 5 dagar, och hur stor risken var då att jag även skippade fredagsträningen! Tittade på Beas inspirerande blogg och helt plötsligt hade jag bestämt mig för att åka dit iallafall! Och självklart är jag jättenöjd nu efteråt. Jag gav allt och jag kände redan att jag var LITE starkare i både ben och axlar än förra veckan. Nu sitter jag och käkar min hemmalagade, hårt förtjänade pastagratäng och bara njuter av känslan i kroppen. Heja mig!!

Imorgon är det dags att åka till veterinären med nästa vovve som ska få fina tänder. Själv har man ju inte varit hos tandläkaren på....ja för många år? Men man får ju prioritera här i livet herregud, hundarna får ju gå före eller hur ;)


En liten bild från utbildningen vi höll i på måndagen



Kommentarer


Kommentera inlägget här: