finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

BSB

Kategori: Dagbok

Igår blev det valpning i typ 16 h avslutad på djursjukhuset sent på natten! Idag var det bara att kräla sig ur sängen för avslutning på hundkursen. Nu håller jag på att fixa mig lite halvt apatiskt trött, ska på NKOTB & Backstreet Boys konsert! Lär komma hem sent och göra magplask i sängen. Kommer känna mig som en 13 åring igen, men det bjuder jag på, det ska bli riktigt kul att se mina gamla idoler. Har bara sett dom 1 gång innan i Globen 2005. Jag har ståplats igen och hoppas komma så nära scenen som möjligt! =)

JAHOOOO!!!!!


one stage, one night, once in a lifetime

Kommentarer


Kommentera inlägget här: