finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

ont i magen av oro

Kategori: Dagbok

Jag är så jäkla nere idag. Operationen på hunden gick hur bra som helst igår och jag är glad att han mår bra nu. Men såklart börjar försäkringsbolaget strula och vill inte ersätta kostnaden. Har ringt och strulat fram och tillbaka, pga bytt försäkringsbolag, bytt ägare och två olika symptom/sjukdomar som gick under samma operation så blir det sånt jävla klydd. Jag mår så dåligt över det här strulet och att inte kunna få några raka svar. Dessutom hände en grej på jobb som fick mig att bli så jävla ledsen också. Känner mig knäckt och jävligt överkänslig nu! Vill bara att allt ska ordna sig. Vilket det brukar göra. Jag ska försöka slappna av och tänka på något annat i helgen =(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: