finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

veterinären

Kategori: Dagbok

En kort uppdatering: Har börjat lägga om min kost så gott jag kan, har skurit ner KRAFTIGT på läsk och redbull. Har druckit 1 redbull light på 3 dygn och nåt glas pepsi max. Jag ska få hjälp av Bea http://svettlukt.com/ med ett matschema som får mig på rätt spår! =)

På torsdag har jag tagit ledigt från jobb eftersom en av mina hundar måste opereras. Det är inget större ingrepp men han har ont så det är ju lite akut. Aldrig kul när ens små pälsklingar mår dåligt och måste till veterinären! Jag hoppas att operationen hjälper så att han slipper mer skit.

Igår hade jag mitt första styrelsemöte på en folkhögskola som jag blev invald till, ett jättestort ansvar men skitkul. Vi ska på en 4 dagars resa till Polen i slutet på sommaren, ska också bli skoj! Ikväll är det dags för ytterligare en utbildning som jag ska hålla i. Men denna gången har jag två kollegor med mig så det är skönt när inte allt ansvar ligger på mina axlar, eftersom jag är ganska ny på det här.

Tjingeling

Kommentarer


Kommentera inlägget här: